lopputulos +3.5 kg nestettä, armoton harvitus ja ei muuta ku aaamulenkit, aerobiset, puntit ja kituviikot jatkuu. oisko kukaan uskaltanut kuolemakseenkaan arvata, että eihän se tulos tietenkään mua vieläkään tyydyttänyt. sain kiukuteltua valkulta lisää peliaikaa ja nyt mennään taas samaa dieettikaavaa eteenpäin. joskohan sitä sitten joskus olis valmis ? tokkopa.
eli lyhennettynä. 3 vrk lepo tiukasta ruokakontrollista teki hyvää ja viikkoon en ole koskenut puntteihin. mutta dieetti jatkuu ja hyvä niin. aiempaan vedoten, "keskinkertaisella panostuksella tulee keskinkertaisia tuloksia" ja tässä lajissahan valitettavasti aika näyttelee merkittävää osaa panostuksesta. minä tarvitsen lisää viikkoja.
tervetuloa kyytiin, karkillaonasiaa vol II lähtee tästä.
Saako udella millasissa kalori ja makroaine määrissä liikut arkena? Vaikka mies olenkin niin olisi kiva verrata omaan diettiin, tsemppiä rutistukseen! 11.7 nähdään mihin on tämä poju yltänyt ja katsotaan jatkanko siitä vielä vai riittääkö.
VastaaPoistarehellisesti sanottuna en tarkalleen ottaen tiedä kaloreita ja grammoja. yleensä olen saanut ruokavaliot suoraan ruoka-aineina, en raaka-aineina ja en ole ollut kamalan kiinnostunut siitä mitä se sisältää.
VastaaPoistamulla on niin hyvä ja luotettu apuri tässä hommassa, että jätän kaiken herran haltuun. yritän toki välillä ideoida ja tehdä itsekin ehdotuksia, mutta 90% yrityksistä menee kuuroille korville.
sen tiedän, että ruokaa on vähän ja hiilareita on vähän. mutta valitettavasti tässä vaiheessa se nälkä kuuluu jo ollakin.
katsotaan 11.7. 2010 mihin on braittonin pojan rahkeet tosiaan riittäneet. tuleeko kuvia?
Tuskin ollaan niin tiukassa kunnossa että kuvia saadaan! Tai ei sitä tiedä jos tosta kuoriutuis jotain, kattellaan!
VastaaPoista