sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

eilisestä




olin eilen käpylässä kuuntelemassa rokkia. axl oli yhtä ihana ja taitava kuin ennenkin. keikan jälkeen olen kuunnellut tätä biisiä putkella viime yön ja tämän päivän. aivan mahtava. miten olen voinut missata tuon muutenkin hyvän chinese democracy levyn? tyhmä tyhmä tyttö.

1 kommentti:

  1. Tää on kieltämättä paras biisi koko uudelta levyltä :) Olis väärin väittää, että levy kokonaisuudessaan olis ollu minun mielestä hirvittävän hyvä, mut tässä näkyy kuitenkin se mihin Axl Rose parhaimmillaan pystyy ilman legendaarisia ex-jäseniä eli Slashia, McKagania, Adleria ja Stradlinia.

    Itekin oisin tahtonut olla tuolla kattomassa, joten täytyy nyt vielä loppuun ilmottaa, että olen äärimmäisen kateellinen :D

    VastaaPoista