perjantai 18. kesäkuuta 2010

saved by the .... phone

joskus puhelin soi väärään aikaan. joskus se soi oikeaan aikaan. tänään se soi oikeaan aikaan. thanks, darling <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti