olen juonut tänään epähuomiossa 1litran Greippi Jaffa. Sitä ei-laittia. 33 kcal / 100 ml. jep jep. hyvin mä vedän.
tais mennä ylimääräisenää palautusjuomana. onneksi oli jalkatreenipäivä. täytyy myös vissiin lähteä vielä iltalenkille :(
.... joo ja tälleen yöeditointina. jouduin sinne töölönlahdelle valkun käskystä. kirjoitin tekstarin, että kävi vahinko jaffan kanssa. paluupostissa tuli ohjeet ulostautua. kirjoitin takaisin, että siellä sataa p*****e. johon bumerangina toteamus "no pain no gain". joten ei muuta kuin nuo ylisuuret tuulihousut jalkaan ja menoksi.
reissussa ei ollut ketään muita kuin minä. koko lahti autiona, paitsi kaksi joutsenta. kuuntelin jenni vartiaisen versioita riparivirsistä ja totesin olevani pikkuisen pimeä, hyvällä tavalla. mieluummin kaatosateessa ja kesämyrskyssä tarpomassa hyvän tavoitteen edestä, kuin istumassa niissä kallion räkälöissä pikkujurrissa.
noh, marianne nauraa noille tuulihousuille taatusti.... sitä odotellessa!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti