mun läpsy on rikkipoks ja näiden postausten kirjoittaminen on hiukan hankalaa. sen verran yritän tässä keritä sanomaan ennen selaimen kaatumista, että ruisrock oli parasta ikinä :)
ja kolme päivää vapaata syömistä ja juomista ja hengailua parhaassa seurassa, hyvän musiikin äärellä teki tehtävänsä. paino on tippunut hurjasti muutamassa päivässä, osittain varmasti relaamisen, mutta myös helteiden ansiosta.
treeneihin palasin heti tiistaina, pitkän aamulenkin kanssa. illalla jäi sali väliin, koska jatkoin panostamista privaattielämään ja kävin hyvässä seurassa pulikoimassa "pinserin ja bokserin" kanssa.
tänään keskiviikkona tein aamulla heti reilun 2 h lenkin kävellen helsingin rantoja pitkin. reilun kahden tunnin jälkeen yli 30 asteinen helle teki tehtävänsä ja pakarat kramppasivat siihen malliin, että oli pakko ottaa ratikka kotiin. pinseri oli sitä mieltä, että mäkin ranskalaiset tuplasuolalla olisivat olleet ratkaisu ongelmaan, mutta koska palasin jo heti maanantaiaamuna takaisin ruotuun ja dieettisapuskoille, niin enpä noudattanut nyt sitten tätä hyväntahtoista neuvoa.
ja laitetaanpa tähän vielä helleaamun nesteinen kuntokuva. paino 67,7 kg, eli alempi kuin vielä kertakaan, huomioiden myös I-vaiheen lopun ketot ja aivottomat aerobiset eli täydellisen tyhjän kropan. tarkoittanee siis, että jokunen gramma rasvaakin on taas palanut ja olen lähempänä tavoitettani jälleen...



Upee kroppa! :)
VastaaPoistaSamaa mieltä kuin Taru, huikee kroppa. Sulla tuota lihaa näyttää olevan :)
VastaaPoistaNäillä helteillä saleilu tankkaa mukavasti omatuntoa heikkojen hetkien varalle ;)
VastaaPoista