kesälomaa on takana jo kohtaa 4 viikkoa ja vielä 2 viikkoa on edessä. on ollut ihan mahtavat kelit ja olen todellakin päässyt nauttimaan elämästä juuri sellaisena kuin sitä eniten rakastan, eli ilman suunnitelmia ja päivä kerrallaan eteenpäin fiiisten mukaan mennen.
arkeni koostuu aikatauluista ja auton ajamisesta kelloa vasten, lennoille ehtimisestä ja minuutilleen sovitetuista tapaamisista ja puhelinkonffeista. vapaalla vastustan ankarasti kaikkea suunnitelmallisuutta ja tämä ilmenee epätäsmällisyytenä rasittavuuteen asti. mutta hei, it´s my lfe.
stadikalla olen maannut jo riittävästi ja enää se ei oikein hotsista. puolitoista kymppikorttia kului parissa viikossa ja kroppa alkaa olemaan aika mielenkiintoisen värinen. ruisrockissa tuli tosiaan sähellettyä se 3 vrk, viime viikonloppuna oli kaverin häät ja tiistaina olin ystäväni kanssa hangossa päiväretkellä. vielä on edessä baarikierrosta, pakkiksen lintsimiitti lauantaille ja kaverin juhlat. tallinan retkeäkin suunnittelen.
mutta joka tapauksessa treenit ja dieetti ovat jatkuneet täysin ohjelman mukaan koko ajan ja tulee jatkumaankin. paino pullahti häiden jälkeen 2,5 kg ylös ja ei ole oikein kovin hyvin lähtenyt laskuun. vasta 1 kg tiputettu pois ja aikaa mennyt jo 6 vrk. tämän viikon alusta otettiinkin taas uudelleen aivokuolemat mukaan, eli 30 min saliaeroa joka treenin päätteeksi jo olemassa olevien 5 x aamulenkin lisäksi.
aamulenkkejä olen venyttänyt nyt joka reiluun kahteen tuntiin. en tiedä miksi, en ainakaan sen takia että kuvittelisin siitä enempää tehoja saavani. mutta on jotenkin vaan ollut niin ihana liikkua ja kävellä auringossa ja mietiskellä vaikka mitä asioita. olen nauttinut todella.
uusi sali on siis töölö gym ja viihdyn siellä erittäin hyvin. treeneihin on tullut aivan uutta puhtia ja olen saanut paikat hyvin kipeiksi, senkin takia että rasitus kropalle on uusien laitteiden takia erilainen kuin ennen. on myös mukavaa, että salilla on paljon todella hyvässä kunnossa olevia treenareita, joista saa itsellekin lisää tsemppiä ja motivaatiota. tykkään todella, vaikka ilmastointi sielläkin on sysipaska.
täytyy nyt sitten miettiä syksyn tullen, että mitä teen. houkuttelee kovasti jatkaa tg:llä, mutta toisaalta kun aikataulut muuttuvat kiireisiksi ja illat ovat töissä pitkiä, niin oma vanha sali joka sijaitsee 2 min kävelymatkan päässä kotoani on tietysti kätevin. ehkä pidän kaksi korttia ja jaan treenit aikataulujen mukaan kahdelle eri salille. saapi nähdä.
valkkukin tuntuu kaipailevan treenakaveria omaan motivaatiopuutteeseensa. tg sopisi hänellekin hyvin sekä sijainniltaan, että fiilikseltään. plus, että tg:llä on melko paljon isojen poikien hc-välineitä.
tässä pieni muisto hangosta. kiitos, jaakko!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti