heippa!
tarkoituksella en ole hiljaa ollut, mutta viime viikonloppuna sanoi läppäristäni kovalevy poks. kaikki kuvat, musiikit jne meni sen siliän tien. varmuuskopioitahan ei tietenkään kannata ottaa ;) palaan aktiivisemmin linjoille, kunhan saan koneeni takaisin takuuhuollosta.
dieetti sujuu oikein hyvin, alimmat luvut olleet tällä hetkellä 66,5 ja 66,6 kg. kuluneen viikon helteet ovat rajoittaneet aerobisen hinkkaamista. toistaiseksi olen tehnyt 4 aamulenkkiä, tunti kerrallaan. lisäksi la, su, ti, ke ja to puntit uudella salilla. jalkatreenin olen kerinnyt vetää jo kahdesti, samoin erittäin kovan selkätreenin, joten helteet, naistenvaivat ja kovat, nestettä runsaasti lihaksiin keräävät treenit huomioiden olen enemmän kuin tyytyväinen edistymiseeni.
viime lauantaina oli mässypäivä, tosin valkun käsitys oli vapaasta ruokailusta ja minun käsitykseni oli syväsukelluksesta makuuniin. seuraava vapis tuli nyt vähän liian nopeaan, koska tänään on kaverin häät ja aion rentoilla ihan koko päivän. kuuluu siihen "attack life"-periaatteeseen, jota tässä kakkosvaiheessa pyrin enenevässä määrin noudattamaan yhteisymmärryksessä valkkuni kanssa. kuitenkin, koska paino oli vain 66,6 kg tänä aamuna, niin päätin vetäistä vapiksen tähän väliin. katsotaan miten paino elää ensi viikolla ja tarvittaessa jätetään sitten mässytykset viikon päästä kokonaan pois.
valkku on lomalla, joten joudun nyt tekemään näitä päätöksiä omatoimisesti. vaikka olemmekin myös hyviä ystäviä, niin päätin lepuuttaa häntä sekä minusta, että dieetistäni samalla kun hän lepää myös päivätyöstään. tänne eksynee kuitenkin, utelias kun on, joten totean, että "mussu, hyvin menee. tuu pian takaisin tai kohta oon ihan ripped to the bone ;) ".

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti