on ollut melkoisen kiirettä ja en ole kerinnyt, jaksanut tai motivoitunut päivittelemään tätä blogiani. ajatukset ovat olleet ehkä enemmän tekemisessä, kuin siitä tekemisestä raportoimisessa. hyvä niin, edes välillä :)
maanantaina ja tiistaina jäi treenit väliin, lepo tuli tietysti tarpeeseen. olin työmatkalla ja kumpikin ilta meni tiiviisti autossa istuessa, ei mahdollisuutta edes liikkua vaikka olisin halunnutkin. keskiviikkona kävin tekemässä treenin salilla ja nyt siihen yhdistettiin sitten jo lisää aerobistakin. samoin oli torstain laita, punttia ja aerobista. perjantaina en työn takia kerinnyt taaskaan salille ja tietysti sitten oli illasta vielä sellainen syy jonka takia ei lupaa salille edes tullut. helsinki ink, you know ;)
eilen lauantaina tein tunnin aamulenkin ja olkapäätreenin salilla. tässä alla hiukan fiilareita vipareista. tänään sunnuntaina kävin jo tunnin aamulenkillä ja nyt kunhan puurolautanen on tyhjä jatkan matkaani salille. vuorossa ne jalat, joiden tekemisestä en edelleenkään jaksa kovinkaan innostua.
dieettiä on myös hiukan kiristetty ja osa aamun ja aamupäivän hiilareista jäi pois. kroppa on aika jumissa ja kiloissa ei edistystä ole tapahtunut pariin viikkoon. peilikuva nyt ei ihan sieltä pahimmasta päästä ole ja tuo dippivideon muumimahakin on jo sulanut pois. oikea suunta ilmeisesti.... pientä väsymystä, tukka lähtee päästä ja ajoittain vähän vammat vaivaavat, ei sen kummempaa. olen myös jostain onnistunut hankkimaan ilkeähkön plantaarifaskiitin, jonka ensi oireet sain vasta eilen.
plantaarifaskittihan on yleensä kroonistuva, melko invalidisoiva ja pitkäkestoinen rasitukseen liittyvä tulehduksellinen kiputila jalkaterän lihaskalvoilla. kroonistuessaan se kerää kalkkeutumaa kantaan alle faskian väliin, joka sitten rtg:ssä näkyy "luupiikkinä". hoitona on kipulääkkeet, kortisoni tarvittaessa, aktiiviset ja passiiviset venyttelyt alaraajalle, sekä tarvittaessa esim. yölasta ja U-pehmuste kenkään. tällä hetkellä hoidan jalkaani itse venytyksillä, naproxenilla ja pysymällä aktiivisesti liikkellä, joten kalvo ei ala kiristymään entisestään. wish me luck, että selätän tämän paskiaisen :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti