tiistai 6. huhtikuuta 2010

elämä on muutakin kuin...

urheilua? vai onko?



rukalta on selviydytty takaisin omaan kotiin. melkein viikko tuli oltua reissussa ja oli tosi kiva välillä viettää aikaa ystävien ja kavereiden kanssa, relata hieman näistä oman elämän tiukahkoista kuvioista ja harrastaa muutakin kuin punttista. haha, no punttiksen lisäksi tällä kertaa tuli harrastettua yöelämää ja autolla ajamista ja nukkumista. todistettavasti join myös kerran perinteiseen suomalaiseen tapaan alkoholia, ja kuten paula on opettanut niin huippu-urheilijan tapaan valintani osui tälläkin kertaa siihen valkovenäläiseen.... monta kertaa...



rukalla oli mukana ystäväpariskunta, joka järjestikin viime tipassa meille muille yllätyksen ja päättikin mennä lumikappelissa naimisiin. sunnuntai kului sitten tosi kauniissa ja lämpimissä tunnelmissa papin puheilla ja karhu-ravintolassa herkkuja syöden. koolla oli pieni joukko ihmisiä ja morsian oli tietysti upea. kuvia on paljon, mutta ei lupaa niiden julkaisemiseen :(

pääsiäistä oli viettämässä samoilla nyppylöillä myös paras ja tätä nykyä läheisin ystäväni susanna. susanna toi mukanaan oman rytmiryhmänsä, jonka seikkailuista saanette kuulla tässä blogissa vielä paljon lisää kunhan kesä kunnolla tästä aukeaa. meillä on tietyt omat perinteemme, joista pidetään tiukasti kiinni, oli ikä mikä tahansa. tässä ystävykset:


koko 6 vrk:n aikana urheiltua tuli vain kahdesti. kävin salilla myös sunnuntaina aamulla ennen häitä ja sain tehtyä ihan kohtuullisen selkätreenin puutteellisista tarvikkeista huolimatta. kaikesta huolimatta on ihana palata arkeen, omiin ruokiin ja omaan arkeen. paino nousi pari kiloa reissun aikana, vaikka joustin dieetistä vain sen verran, että juhlin yhden kerran ja hääaterialla ja häiden jatkoilla söin vapaasti, käytännössä en mitenkään erityisen sikamaisesti. onneksi tämä koko viikko on vielä lomaa ja saan panostaa treeniin ja dieettiin ihan mieleni mukaan vielä monta päivää. eiköhän tämä tästä...

(ja koska tiedän, että eräs tietty taho tämän käy kuitenkin lukemassa, niin MYÖNNÄN: oli oikeassa. dieetistä on pidettävä kiinni ehdoitta. yksikin kerta alkoholia tuo AINA sen verran takapakkia, että turha on tätä enää toista kertaa tällä dieetillä kokeilla, vaikka lupa kahteen etkot-juhlat-jatkot-boogie-settiin olikin. dieetti kestää siis alkuperäisen sovitun määrän ja "soveltaminen" loppui tähän.... 7 weeks to go.....)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti