Paino on taas tippunut alimalle luvulleen ikinä. Dieetti sujuu hyvin. Olen tosi tyytyväinen tietenkin, sillä kulunut viikko on ollut raskas niin monella eri tavalla. Ilmeisesti kuitenkaan stressi ei ole päässyt pilaamaan hyvin etenevää dieettiä, sillä tänä aamuna vaaka näytti nättejä lukuja ja lähipäivinä päästään varmaankin vaihtamaan kymmenlukua. Lisäksi peilistä kurkkasi suorat vatsalihakset niin hyvin, että sain ne jopa ikustettua kameralle. Harmi vaan, että päällä oli niin vähän vaatetta, että kuvia ei voi esitellä.
Eilen Heli hiukan jo houkuttelikin juoksulenkille täksi aamuksi. Olin melko vastahakoinen, edellisestä lenkistä kuitenkin aikaa jo 3 kk. Kelit ovat olleet liukkaat ja kylmät, joten ei pahemmin ole hotsittanut. Mutta koska Hellu niin kovasti pyyteli ja vaati, niin päätin uskaltaa kokeilemaan. Ja hyvinhän se meni. 37 min juoksentelua pienillä kävelupausseilla ylämäkien kohdalla tms. Ei musta taida maratoonaria tulla, mutta jos keväällä saisi taas sen Naisten Kympin pinkaistua läpi.
Juoksulenkin jälkeen lähdin salille erityisen hyvässä seurassa. On tosi kiva saada aina välillä treeniseuraa ja varsinkin kun mukana on se paras ihminen. Saa neuvoa ja tsemppistä ja turvaa ja mielipiteitä ja ajateltavaa siitä mitä ja miten itse tekee. Hyvä herätyskin silloin tällöin. Tällä kertaa tein olkapäät ja ojentajat ja loppuun heittelin innoissani muutamat kärrynpyörät jumppasalin puolella. Rinnassa oikein puristi kun tuli fläsäreitä vanhoista telinevoimisteluajoista. Pitäisiköhän sitä lähteä Myllyyn aikuisten telinejumppaan vihdoinkin kun dieetti menee tauolle?
Tämän päivän treenistä tuli otettua myös epäilemättä "loistavaa" kuvamatskua. Koska en ole niitä ainakaan vielä saanut itselleni, niin tuossa ylhäällä kuvitukseksi reilun viikon takaisin keskittynyt kuva hapatreenistä :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti