kevättä ilmassa, ihan selvästi. ainakin helsingissä räystäät valuu, pieniä pilkahduksia märkää asfalttia näkyy hiekan ja jään keskeltä ja aurinko lämmittää lenkkeilijää. ilo alkaa kuplimaan samaan tahtiin pidentyvien päivien kanssa ja toivo kesästä on palautunut mieleen.
sisko osti eilen uuden fillarin itselleen ja se tarkoittaa, että mä saan kierrätyksenä hänen vanhan nishikin. mullahan ei ole ollut kunnollista fillaria vuosikausiin. olen kulkenut kesät ja talvet autolla joka paikkaan. haaveilen kuitenkin fillaroinnista, kohteina vaikkapa kaivopuisto ja uimastadion. nyt se taitaa toteutua. reisiä jo melkein kuumottelee!
aurinkoa kroppa jo selvästi kaipaakin. viimeiset viikot ovat olleet käsittämättömän kiireisiä, olen fyysisesti väsyneempi kuin koskaan urallani. mutta nautin silti (melkein) joka hetkestä. täysillä. en halua valittaa mistään, en edes puuttuvista tunneista unta. näinpä ollen sormet näppäilevät huomaamatta aina näitä matkatoimistojen sivuja. se mitä mieli ja keho halajaa olisi nimenomaan sellainen rento, nollatahtinen rantaloma jossain rauhallisessa paikassa. uima-allas, rantatuoli, hiekkaa ja meri. thanks!
treenattukin on, keskiviikkona ja torstaina tosiaan kävin salilla ja yhdistin punttiin myös pidemmän sortin aerobiset. eilen oli kamala kiukkyväsymys ja urheiluksi riitti tunti ja vartti kävellen pakkasessa helin kanssa. tänään lauantaina olen tehnyt jo puolentoista tunnin kävelylenkin tyhjällä mahalla ja kohta vuorossa punttitreeni vielä. huomenna suunnitelmissa sama setti.
dieetti etenee mahtavan hyvin :D palaan aiheeseen pian!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti