sunnuntai 2. toukokuuta 2010

tankkipäivä

tankkauspäivää voisi kutsua yhtä hyvin tankkipäiväksi. olo oli aika... kröhöm .... "huikea".

tästä vähän ensin taustamusaa:



aamusta asti popisin tasaisen varmasti ns. paskaa, eli kaikkea mahdollista hiilaripitoista ja "hyvää". kaikkea sellaista jota olin kaivannut kymmenen viikon aikana. pullaa, valkoista leipää, ruisleipää, jacky makupalaa, vaniljavanukasta, kakkua, perunaa, lakua ja irtokarkkeja jne. ja voin kertoa, että parasta ehdottomasti oli ruisleipä ja vaalea leipä, hyvänä kakkosen korvapuustit.

karkit, lakut, vanukkaat yms. oli ihan turhia. en saanut niistä juuri mitään erityisempää mielihyvää. lähinnä ällön lisäainepaukun ja pahan olon. en usko, että edes imeytyivät kunnolla. tästä viisastuneena tiedänkin, että seuraavana tankkauspäivänä jätän karkit jne pois ja syön noita oikeita "herkkuja", eli leipää. nam.

olo oli eilen illalla kyllä kuin känniläisellä. makasin selälläni sängyssä ja kikattelin pulputtavalle mahalle ja ihmettelin, että miten pääsisin kääntymään kyljelleni. onneksi oli hyvää seuraa, joka ymmärtää, että jotkut meistä tekevät hulluja juttuja ja elävät hiukan erikoisella tavalla tätä elämäänsä ;) sain lisäksi rentouttavaa reiki-hoitoa ja henkistä tukea tähän hulluuteen. kiitos, satu.

aamulla sitten elämäni eka tankkaus huipentui järkyttävään hiilarikankkuseen. päätä särki niin paljon, että pelkäsin että aivot tulee ulos luukopasta. silmät oli yöllä muurautuneet umpeen, vessassakaan en käynyt nukkumisen aikana kuin kerran (vs. normireissut x 3 dieettiruualla), suu oli kuiva kuin sahara herätessä ja muutenkin ihan sekopäinen väsymys.

no, tänään sitten otettiin vahinko takaisin ja olen juonut nestettä kuin palokunnan hevonen. aamulla kävin tekemässä 70 min sauvakävelylenkin ulkona. iltapäivällä podasin salilla selkää ja hauiksia (ainoa missä tunsin, että voimaa olisi lisää hiilareiden ansiosta oli kässärikulmasoutu ja scotti-kääntö) ja loppuun tein 20 min juoksuintervallit matolla. juoksu kyllä kulki lennokkaasti, ei valittamista.

valkun mukaan muutoksia dieettiruokiin ei enää tule, vaikka matkaa on maaliin vielä 8 vkoa. ilmeisesti siellä pirun päässä pulmikoidaan mulle lisää aerobista :(   FAK!

1 kommentti:

  1. Moi!

    Ihan pakko laittaa kommenttia tuleen, kun itsellänikin dieettiä jäljellä 8vkoa. :) Hyvin samaisia tuntemuksia käyty läpi tankkauspäivän (todentotta kyllä "tankkipäivän")suhteen kuin sä. Mielenkiintoista lukea kuin "omaa tekstiä". Itse tein myös päätöksen että karkit pois ja muilla herkuilla tankataan. Onko sulla millaisia suunnitelmia dieetin jälkeen? Tähtäätkö kisaamaan asti tms.? Toivon hurjan paljon tsemppiä matkallesi! :) Hengessä mukana.

    Ps. Blogiasi on tosi mielenkiintoista seurata. Jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista