joihinkin ihmisiin sitä vain jää kiinni. me seurusteltiin varsin vaihtelevalla menestyksellä reilu parikymppisinä, eli enemmän kuin 15 vuotta sitten. edelleen ollaan tekemisissä ja yhteistä on mm. harrastus. jo aikoinaan myöhäisteineinä öögailimme salilla ja harrastus on molempien osalta pysynyt samana.
j on kesät talvet siistissä kunnossa, sanoisin, että n. 10 kg kisakireydestä koko ajan. lavalle tuota miestä ei ilmeisesti kuitenkaan tulla saamaan ja posetuksetkaan ei ihan vapaaehtoisesti irtoa. pikkasen piti auttaa.
Ystävyys on kuin pikkuinen ukko,
VastaaPoistajolla on taskussa avain ja lukko.
Niillä se sitoo ystävät yhteen,
niinkuin maamies pellolla lyhteen :)
<3
-Marianne