sunnuntai 30. toukokuuta 2010

selekä


pienen flunssan jäljiltä takaisin tositoimissa. 

2 kommenttia:

  1. Vähän huono kuvakulma, mutta kyllä siellä selässä näyttää olevan muskelia :)

    VastaaPoista
  2. ihan tarkotuksella se on flexattu ja haettu noi murkulat esiin juuri noin :) ja kyllä, jotain kasvustoa siellä näyttäisi olevan! hihi.

    VastaaPoista